Cel: Znam literę G
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać w tekście literę G, g pisaną i drukowaną
·
potrafisz przeczytać literę G, g
·
potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·
potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „g” z poznanymi
literami
·
potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych
liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę, h, c, k, l, ł, y, p, n, b, g
·
potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o,
a, m, t, i, j, u, ó, d, ą, ę, h, c, k, l, ł, y, p, n, b, g
Cel: Znam literę CH
Będę zwracać uwagę na to, czy:
· potrafisz rozpoznać w tekście literę Ch, ch pisaną i drukowaną
· potrafisz przeczytać literę Ch, ch
· potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
· potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
· potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
· potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „ch” z poznanymi literami
· potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę, h, c, k, l, ł, y, p, n, b, g, ch
· potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o, a, m, t, i, j, u, ó, d, ą, ę, h, c, k, l, ł, y, p, n, b, g, ch
Cel:
Sprawdzam swoje umiejętności – 8.01.2018
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz starannie zapisać
cyfry 0 – 9
·
potrafisz policzyć pieniądze oraz wskazać monety, którymi
zapłacisz daną kwotę
·
potrafisz dopasować działanie do rysunku
·
potrafisz dodawać i odejmować w zakresie 10
·
potrafisz wpisać brakującą liczbę w okienko
·
potrafisz narysować o ileś przedmiotów więcej/mniej
·
potrafisz rozwiązać zadanie tekstowe – zapisać rozwiązanie i
odpowiedź
·
znasz wszystkie poznane litery małe i wielkie
·
potrafisz wskazać rysunki, w których nazwach słychać daną głoskę
·
potrafisz odnaleźć daną literę wśród pozostałych
·
potrafisz ułożyć wyrazy z podanych liter i sylab
·
potrafisz wpisać podane litery w odpowiednie okienka
·
umiesz ułożyć zdanie z rozsypanki wyrazowej
·
umiesz przeczytać zdanie ze zrozumieniem
·
potrafisz starannie i poprawnie przepisać zdanie
·
umiesz samodzielnie podpisać obrazek, policzyć ile jest sylab,
liter i głosek w wyrazie
Cel: Znam literę
R
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać w tekście literę R, r pisaną i drukowaną
·
potrafisz przeczytać literę R, r
·
potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·
potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „r” z poznanymi
literami
·
potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych
liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę, h, c, k, l, ł, y, p, n, b, g, ch, r
·
potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o,
a, m, t, i, j, u, ó, d, ą, ę, h, c, k, l, ł, y, p, n, b, g, ch, r
Cel: Znam literę
F
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać w tekście literę F, f pisaną i drukowaną
·
potrafisz przeczytać literę F, f
·
potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·
potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „f” z poznanymi
literami
·
potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych
liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę, h, c, k, l, ł, y, p, n, b, g, ch, r,
f
·
potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o,
a, m, t, i, j, u, ó, d, ą, ę, h, c, k, l, ł, y, p, n, b, g, ch, r, f
Cel: Znam literę
W
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać w tekście literę W, w pisaną i drukowaną
·
potrafisz przeczytać literę W, w
·
potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·
potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „w” z poznanymi
literami
·
potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych
liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę, h, c, k, l, ł, y, p, n, b, g, ch, r,
f, w
·
potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o,
a, m, t, i, j, u, ó, d, ą, ę, h, c, k, l, ł, y, p, n, b, g, ch, r, f, w
Cel: Posługuję
się zegarem
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz odczytać pełną godzinę na zegarze
·
potrafisz zapisać pełną godzinę w trzech formach:
12.00; 12:00; 1200
·
potrafisz ustawić na zegarze pełną godzinę
·
potrafisz zaznaczyć pełną godzinę na rysunku zegara
·
wiesz, co oznaczają wskazówki
·
wiesz, ile sekund trwa minuta, ile minut trwa godzina
·
znasz pojęcia doba, kwadrans, pół godziny i wiesz ile trwają
·
umiesz zapisać skróty: godz. min
·
potrafisz wskazać, która godzina była wcześniej, a która później
·
potrafisz rozwiązać zadanie tekstowe z obliczeniem zegarowym
·
potrafisz policzyć która godzina będzie – np. za 2 godziny,
1 godzinę później, która była np. 3 godziny wcześniej
·
potrafisz policzyć ile godzin upłynęło, np. od 6.00 do 8.00
Cel: Posługuję
się kalendarzem
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
wiesz co oznaczają określenia: dzień, tydzień, miesiąc, rok,
jutro, pojutrze, wczoraj, przedwczoraj
·
wiesz, ile dni trwa tydzień – potrafisz wymienić nazwy dni
tygodnia na wyrywki
·
wiesz, ile jest miesięcy w roku – potrafisz wymienić nazwy
miesięcy na wyrywki
·
wiesz, ile jest pór roku – potrafisz je nazwać
·
znasz dokładną datę swoich urodzin, wiesz jaka to pora roku
·
umiesz odnaleźć i odczytać datę w kalendarzu
Cel: Umiem ważyć
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
wiesz, że są różne rodzaje wag i jak one działają
·
znasz odważniki: 1kg, 2kg, 5kg i 10 kg
·
potrafisz odczytać na wadze ile waży dany produkt
·
potrafisz wskazać odważniki, którymi można zważyć dany produkt
·
rozumiesz pojęcia – coś waży więcej, mniej, jest cięższe, lżejsze
·
potrafisz policzyć ile to kilogramów – np. o 2 kg cięższa/lżejsza
·
znasz jednostkę kg – potrafisz ją zapisać
·
potrafisz rozwiązać zadanie tekstowe związane z ważeniem
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz