Załącznik: UKŁAD POKARMOWY.JPG
Załącznik: UKŁAD KRWIONOŚNY1.JPG
Załącznik: UKŁAD ODDECHOWY.JPG
Załącznik: SZKIELET.JPG
2. Przypomnij sobie jak w klasie 2 poznawaliśmy budowę wewnętrzną człowieka i jego narządy (wtedy, gdy była mama Kyryła).
3. W zeszycie do PRZYRODY napisz: Lekcja, data, cel NaCoBeZU: Znam budowę wewnętrzną człowieka.
Wypisz z rysunków narządy wchodzące w skład poszczególnych układów.
Układ pokarmowy - .......
Układ oddechowy - ..........
Układ krwionośny - ...........
Szkielet - ..............
Zrób zdjęcie i prześlij w Classroomie.
https://wordwall.net/pl/resource/950477/przyroda/narządy-i-kości-układów-ciała-człowieka
https://wordwall.net/pl/resource/794019/narządy
https://wordwall.net/pl/resource/833389/przyroda/szkielet-człowieka
5. W zeszycie do MATEMATYKI zapisz: Lekcja, data, cel NaCoBeZU: Umiem dodawać i odejmować setki oraz tysiące.
Przepisz przykłady i oblicz:
560 - 30 =
560 - 50 =
560 - 200 =
560 - 310 =
560 - 120 =
6400 - 300 =
6400 - 400 =
6400 - 2000 =
6400 - 2100 =
6400 - 3300 =
6400 - 1400 =
Przepisz przykłady i uzupełnij liczby pod kleksami.
Załącznik: TYSIĄCE POD KLEKSAMI.JPG
Zrób zdjęcie i prześlij w Classroomie.
7. Dziś przypominamy sobie wartości rytmiczne:
Pokazujemy ruchem wartości rytmiczne:
Jeszcze raz o wartościach rytmicznych, wyklaskaj je razem z prowadzącą:
Muzogram - narysujcie sobie takie same znaczki na dowolnej kartce, a następnie pokazujcie tak jak prowadzaca.
8. Wf w domu:
Potrzebny będzie Wam długi ręcznik
https://www.youtube.com/watch?v=HriJ5zXHDJ4
oraz taniec
https://www.youtube.com/watch?v=_niF6s8tbZE
9. Dla chętnych - Bajka o słoniu i witaminkach:
https://www.youtube.com/watch?v=lXo_eC3y6Ho
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz