środa, 25 marca 2020

26.03

Dzień dobry.
Dziś powtórzymy sobie jeszcze raz jednostki masy.
Pamiętacie?
tona > kilogram > dekagram > gram

1) Zapiszcie w zeszycie do matematyki:
Lekcja, data
Cel NaCoBeZU: Umiem zamieniać jednostki masy

Teraz praca samodzielna. Przepiszcie poniższe przykłady do zeszytu i rozwiążcie je.
Można także wydrukować sobie załączoną kartę, wypełnić i wkleić do zeszytu.
Zróbcie zdjęcie zadania i wyślijcie go na adres; aganet.poczta.fm lub dołączcie jako zadanie w Classroomie.

100 g = .........dag
1 kg = .......... g
550 dag = ...............kg
500 kg = ............... t
15 g = ................dag
1 dag = ..............g
170 g = ............ dag
4 kg = .............. dag
30 g = ...............dag
63 g = ............. dag .............. g
150 dag = ............kg ............. g
250 kg = .............t
8 dag 5 g = ................ g
7 t = ................kg = ..................dag
4 dag 2 g = ................g

2) Troszkę zabawy - LINK do wersji pełnoekranowej:
https://learningapps.org/watch?v=p40r53qda20


3) Spójrzcie do Podręcznika na stronę 70.
Była tam mowa o wyrazach dźwiękonaśladowczych.
Przeczytajcie jeszcze raz dokładnie definicję.

Teraz otwórzcie zeszyt do języka polskiego i zapiszcie:
Lekcja, data
Cel NaCoBeZU: Wiem, co to są wyrazy dźwiękonaśladowcze.

Wyrazy dźwiękonaśladowcze: szum, szelest, skrzek, tętent, plusk, wrzask, rżenie, stukot, pukanie.

Ułóżcie i zapiszcie w zeszycie 4 zdania z wybranymi 4 wyrazami dźwiękonaśladowczymi. Wyrazy dźwiękonaśladowcze podkreślcie na zielono.

4) I znów troszkę zabawy.
LINK: https://learningapps.org/watch?v=pqgpce43520


5) LINK: https://learningapps.org/watch?v=pcdf9x2ht20




6) Na koniec wf i troszkę ruchu z nietypowymi przyborami:

Ćwiczenia z wykorzystaniem przedmiotów nietypowych

W ramach codziennej porcji ruchu i pomocy najbliższym w tym trudnym czasie wykonaj następujące ćwiczenia:

1. Włącz głośno ulubioną muzykę (po wcześniejszym uzgodnieniu z innymi domownikami)


2. Zrób 15 przysiadów (przy okazji rozejrzyj się po podłodze w poszukiwaniu zaginionych skarpetek, kredek, zabawek i innych 
przedmiotów, które zapewne mają swoje miejsce 😊

3. Odkładając odnalezione „skarby” na miejsce, policz ile czasu Ci to zajęło.

4. Wykonaj partię skłonów z włączonym odkurzaczem docierając w najciemniejsze zakamarki swojego pokoju
😊

5. A teraz ćwiczenie na spostrzegawczość - odszukaj jak prawdziwy detektyw i rozpraw się ze wszystkimi 
kurzowymi króliczkami zalegającymi na meblach!

6. Jeśli złapiesz bakcyla porządkowania, możesz zapytać rodzica co mógłbyś dla niego zrobić.

Powodzenia - niech moc będzie z Tobą!

7) Jeszcze kilka ćwiczeń dla Was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz