Cel: Znam literę
E
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać w tekście literę E e pisaną i drukowaną
·
potrafisz przeczytać literę E e
·
potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·
potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „e” z poznanymi
literami
·
potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych
liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e
·
potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o,
a, m, t, i, j, u, ó, d, e
Cel: Znam liczbę
5
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać liczbę 5
·
potrafisz ją zapisać w kratkach, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
umiesz dopasować ilość elementów do odpowiedniej cyfry
·
potrafisz podać liczbę o 1, 2, 3, 4, 5 większą lub mniejszą od
podanej
·
potrafisz uporządkować ilość elementów rosnąco i malejąco
·
wiesz ile elementów dorysować lub skreślić
Cel: Znam literę
Ą
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać w tekście literę Ą ą pisaną i drukowaną
·
potrafisz przeczytać literę Ą ą
·
potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·
potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „ą” z poznanymi
literami
·
potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych
liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą
·
potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o,
a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą
Cel: Znam liczbę
0
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać liczbę 0
·
potrafisz ją zapisać w kratkach, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
umiesz dopasować ilość elementów do odpowiedniej cyfry
·
potrafisz podać liczbę o 1, 2, 3, 4, 5, 0 większą lub mniejszą od
podanej
·
potrafisz uporządkować ilość elementów rosnąco i malejąco
·
wiesz ile elementów dorysować lub skreślić
Cel: Znam literę
Ę
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać w tekście literę Ę ę pisaną i drukowaną
·
potrafisz przeczytać literę Ę ę
·
potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·
potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „ę” z poznanymi
literami
·
potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych
liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę
·
potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o,
a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę
Cel: Znam literę
H
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać w tekście literę H h pisaną i drukowaną
·
potrafisz przeczytać literę H h
·
potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·
potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „h” z poznanymi
literami
·
potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych
liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę, h
·
potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o,
a, m, t, i, j, u, ó, d, ą, ę, h
·
znasz poznane wyrazy pisane przez h
Cel: Znam liczbę
6
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać liczbę 6
·
potrafisz ją zapisać w kratkach, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
umiesz dopasować ilość elementów do odpowiedniej cyfry
·
potrafisz podać liczbę o 1, 2, 3, 4, 5, 0, 6 większą lub mniejszą
od podanej
·
potrafisz uporządkować ilość elementów rosnąco i malejąco
·
wiesz ile elementów dorysować lub skreślić
Cel: Znam liczbę
7
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać liczbę 7
·
potrafisz ją zapisać w kratkach, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
umiesz dopasować ilość elementów do odpowiedniej cyfry
·
potrafisz podać liczbę o 1, 2, 3, 4, 5, 0, 6, 7 większą lub
mniejszą od podanej
·
potrafisz uporządkować ilość elementów rosnąco i malejąco
·
wiesz ile elementów dorysować lub skreślić
Cel: Znam literę
C
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać w tekście literę C c pisaną i drukowaną
·
potrafisz przeczytać literę C c
·
potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·
potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „c” z poznanymi
literami
·
potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych
liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę, h, c
·
potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o,
a, m, t, i, j, u, ó, d, ą, ę, h, c
Cel: Znam literę
K
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać w tekście literę K k pisaną i drukowaną
·
potrafisz przeczytać literę K k
·
potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·
potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „k” z poznanymi
literami
·
potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych
liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę, h, c, k
·
potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o,
a, m, t, i, j, u, ó, d, ą, ę, h, c, k
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz