niedziela, 5 listopada 2017

NaCoBeZU bieżące 4

Cel: Znam literę E

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać w tekście literę E e pisaną i drukowaną
·         potrafisz przeczytać literę E e
·         potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·         potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „e” z poznanymi literami
·         potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e
·         potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o, a, m, t, i, j, u, ó, d, e


Cel: Znam liczbę 5

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać liczbę 5
·         potrafisz ją zapisać w kratkach, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         umiesz dopasować ilość elementów do odpowiedniej cyfry
·         potrafisz podać liczbę o 1, 2, 3, 4, 5 większą lub mniejszą od podanej
·         potrafisz uporządkować ilość elementów rosnąco i malejąco
·         wiesz ile elementów dorysować lub skreślić


Cel: Znam literę Ą

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać w tekście literę Ą ą pisaną i drukowaną
·         potrafisz przeczytać literę Ą ą
·         potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·         potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „ą” z poznanymi literami
·         potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą
·         potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą


Cel: Znam liczbę 0

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać liczbę 0
·         potrafisz ją zapisać w kratkach, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         umiesz dopasować ilość elementów do odpowiedniej cyfry
·         potrafisz podać liczbę o 1, 2, 3, 4, 5, 0 większą lub mniejszą od podanej
·         potrafisz uporządkować ilość elementów rosnąco i malejąco
·         wiesz ile elementów dorysować lub skreślić


Cel: Znam literę Ę

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać w tekście literę Ę ę pisaną i drukowaną
·         potrafisz przeczytać literę Ę ę
·         potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·         potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „ę” z poznanymi literami
·         potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę
·         potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę


Cel: Znam literę H

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać w tekście literę H h pisaną i drukowaną
·         potrafisz przeczytać literę H h
·         potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·         potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „h” z poznanymi literami
·         potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę, h
·         potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o, a, m, t, i, j, u, ó, d, ą, ę, h
·         znasz poznane wyrazy pisane przez h


Cel: Znam liczbę 6

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać liczbę 6
·         potrafisz ją zapisać w kratkach, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         umiesz dopasować ilość elementów do odpowiedniej cyfry
·         potrafisz podać liczbę o 1, 2, 3, 4, 5, 0, 6 większą lub mniejszą od podanej
·         potrafisz uporządkować ilość elementów rosnąco i malejąco
·         wiesz ile elementów dorysować lub skreślić


Cel: Znam liczbę 7

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać liczbę 7
·         potrafisz ją zapisać w kratkach, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         umiesz dopasować ilość elementów do odpowiedniej cyfry
·         potrafisz podać liczbę o 1, 2, 3, 4, 5, 0, 6, 7 większą lub mniejszą od podanej
·         potrafisz uporządkować ilość elementów rosnąco i malejąco
·         wiesz ile elementów dorysować lub skreślić


Cel: Znam literę C

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać w tekście literę C c pisaną i drukowaną
·         potrafisz przeczytać literę C c
·         potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·         potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „c” z poznanymi literami
·         potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę, h, c
·         potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o, a, m, t, i, j, u, ó, d, ą, ę, h, c


Cel: Znam literę K

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać w tekście literę K k pisaną i drukowaną
·         potrafisz przeczytać literę K k
·         potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·         potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „k” z poznanymi literami
·         potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d, e, ą, ę, h, c, k
·         potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o, a, m, t, i, j, u, ó, d, ą, ę, h, c, k


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz