sobota, 7 października 2017

NaCoBeZU bieżące 2

Cel: Znam literę M

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać w tekście literę M m pisaną i drukowaną
·         potrafisz przeczytać literę M m
·         potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·         potrafisz zapisać prawidłowe łączenia z „o” oraz „a”
·         potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o, a, m

Cel: Znam literę T

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać w tekście literę T t pisaną i drukowaną
·         potrafisz przeczytać literę T t
·         potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·         potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „t” z poznanymi literami
·         potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych liter: a, a, m, t
·        potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o, a, m, t


Cel: Znam literę I

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać w tekście literę I i pisaną i drukowaną
·         potrafisz przeczytać literę I i
·         potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·         potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „i” z poznanymi literami
·         potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych liter: a, a, m, t, i
·         potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o, a, m, t, i


Cel: Znam liczby 1 i 2

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać liczby 1 i 2
·         potrafisz je zapisać w kratkach, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz je zapisać tak, by były zbliżone do wzoru
·         umiesz przeliczać przedmioty przynajmniej w zakresie 10
·         umiesz dopasować ilość elementów do odpowiedniej cyfry
·         potrafisz podać liczbę o 1, o 2 większą lub mniejszą od podanej
·          potrafisz uporządkować ilość elementów rosnąco i malejąco



Cel: Znam literę J

Będę zwracać uwagę na to, czy:
·         potrafisz rozpoznać w tekście literę J j pisaną i drukowaną
·         potrafisz przeczytać literę J j
·         potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc poza linię
·         potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·         potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·         potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „j” z poznanymi literami
·         potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych liter: a, a, m, t, i, j
·          potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o, a, m, t, i, j


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz