Cel: Znam literę U
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać w tekście literę U u pisaną i drukowaną
·
potrafisz przeczytać literę U u
·
potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·
potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „u” z poznanymi
literami
·
potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych
liter: a, a, m, t, i, j, u
·
potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o,
a, m, t, i, j, u
Cel: Znam literę
Ó
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać w tekście literę Ó ó pisaną i drukowaną
·
potrafisz przeczytać literę Ó ó
·
potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·
potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „ó” z poznanymi
literami
·
potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych
liter: a, a, m, t, i, j, u, ó
·
potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o,
a, m, t, i, j, u, ó
·
znasz poznane wyrazy pisane przez ó i u
Cel: Znam liczbę
3
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać liczbę 3
·
potrafisz ją zapisać w kratkach, w odpowiednim miejscu, nie wychodząc
poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
umiesz dopasować ilość elementów do odpowiedniej cyfry
·
potrafisz podać liczbę o 1, o 2, o 3 większą lub mniejszą od
podanej
·
potrafisz uporządkować ilość elementów rosnąco i malejąco
·
wiesz ile elementów dorysować lub skreślić
Cel: Znam liczbę
4
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać liczbę 4
·
potrafisz ją zapisać w kratkach, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
umiesz dopasować ilość elementów do odpowiedniej cyfry
·
potrafisz podać liczbę o 1, 2, 3, 4 większą lub mniejszą od
podanej
·
potrafisz uporządkować ilość elementów rosnąco i malejąco
·
wiesz ile elementów dorysować lub skreślić
Cel:
Sprawdzam swoje umiejętności polonistyczne
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz odnaleźć poznane litery wśród innych i otoczyć je w
pętle, zamalować
·
potrafisz wpisać poznane litery w odpowiednie miejsca modelu
wyrazu
·
potrafisz starannie przepisać litery, sylaby, wyrazy, zdania
zapisane pismem pisanym oraz pismem drukowanym
·
potrafisz połączyć wielką literę z małą
Cel:
Sprawdzam swoje umiejętności matematyczne
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz starannie zapisać cyfry 1 – 4
·
potrafisz policzyć ile jest elementów i zapisać wynik cyfrą
·
potrafisz używać liczb porządkowych, wskazać trzecie, czwarte itd.
jabłko, dziecko, itp.
·
potrafisz pokolorować podaną liczbę elementów
·
potrafisz dorysować lub skreślić tyle elementów, by rysunek
zgadzał się z podaną liczbą
·
potrafisz narysować o 1, 2, 3, 4 elementy więcej lub mniej od
podanych
·
potrafisz podać, w którym pudełku jest więcej/mniej przedmiotów
Cel: Umiem
porównywać liczby
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz powiedzieć, gdzie jest więcej, gdzie mniej, a gdzie tyle
samo elementów
·
potrafisz powiedzieć o ile elementów jest więcej lub mniej
·
potrafisz poprawnie zapisać w kratkach znaki <, >, =
·
potrafisz porównać dwie liczby wpisując odpowiedni znak, np.
2>1, 3<4, 4=4.
·
potrafisz wpisać dowolne liczby, tak by działanie było zgodne z
zapisanym znakiem, np. ……>3; ……<…….
Cel: Znam literę
D
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
potrafisz rozpoznać w tekście literę D d pisaną i drukowaną
·
potrafisz przeczytać literę D d
·
potrafisz ją zapisać w liniaturze, w odpowiednim miejscu, nie
wychodząc poza linię
·
potrafisz ją zapisać tak, by była zbliżona do wzoru
·
potrafisz odróżnić literę drukowaną od pisanej
·
potrafisz zapisać prawidłowe łączenia litery „d” z poznanymi
literami
·
potrafisz poprawnie przepisać sylaby i wyrazy powstałe z poznanych
liter: a, a, m, t, i, j, u, ó, d
·
potrafisz płynnie przeczytać sylaby i wyrazy powstałe z liter o,
a, m, t, i, j, u, ó, d
Cel: Umiem
dodawać i odejmować
Będę zwracać
uwagę na to, czy:
·
rozumiesz istotę dodawania i odejmowania
·
rozumiesz sens znaków: +. -, =
·
potrafisz prawidłowo zapisać działania w kratkach
·
potrafisz podać prawidłowy wynik dodawania i odejmowania
·
umiesz ułożyć i zapisać działanie do rysunku
·
umiesz rozłożyć liczbę na dwa, trzy i więcej składników, np.
4=2+1+1
·
potrafisz przeliczyć pieniądze w poznanym zakresie liczbowym
·
potrafisz zaznaczyć działanie na osi liczbowej
·
potrafisz wykonać działanie na grafie i drzewku matematycznym
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz